Ensidia Pve 4ever

Forum gildi Ensidia

Ogłoszenie

Witam na forum gildi Ensidia

#1 2010-02-10 21:57:12

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

Zul'aman

NALORAKK



Jako wprowadzający boss do Zul'Aman, nie wymaga wyrafinowanej taktyki. Jest to głównie sprawdzian tanków i healerów - jeśli dali rade z Prince, powinni dać i tutaj. Niezbędnych jest 2 tanków, z czego polecany przynajmniej jeden warrior.

Boss jest tauntowalny, więc agro nie powinno być problemem. Nie zadaje obrażeń magicznych, więc Amplify Magic na tankach nieco pomaga w leczeniu. Tank 2 fazy może też otrzymać Soulstone, gdyż jest możliwe odzyskanie agro po resie.
Ma 2 fazy, po 1 tanku na każdą. Zaczyna walkę w formie Trolla, dysponując odmianą Saber Lasha - czyli frontalny Cleave rozdzielający obrażenia na pobliskie cele. Tanki muszą więc stać na sobie, by rozdzielić obrażenia na pół, a healerzy pamiętać o trzymaniu OT na full hp. Co jakiś czas wykonuje losową szarżę, zadającą małe obrażenia obszarowe. Po szarży wraca do tanka - nie należy więc za nim biegać. MT dostanie również Lacerate, debuff zwiększający Bleedy o 100%. Wymusza to zmianę tanka w 2 fazie, gdzie trzon obrażeń to właśnie bleedy. Jeśli OT zdoła dostać debuff przed jego fazą, wipe jest niemal pewny.

Po zmianie fazy, niezbędny jest natychmiastowy taunt, gdyż boss daje bleeda, który w połączeniu z Lacerate jest naprawde morderczy, nawet na full T6 tankach. Polecam Warriora na tą fazę, Defensive Stance daje mu 10% redukcji krwawień. Healerzy muszą trzymać na tanku HoTy, i cały czas mieć go na 100%, boss losowo wrzuca 2 Bleedy, które łącznie tikują za 3-4k na sekunde. Samo w sobie nie jest to takie bolesne, ale jest też kilkusekundowy Silence, podczas którego nie da rady leczyć. Zwykle to jest przyczyną wipów. Warto pamiętać, iż boss jest tauntowalny, więc jeśli tank padnie, a mimo to rajd przetrwa fazę, zresowanie go pozwoli spokojnie kontynuować walkę.
Przy zmianie z powrotem w Trolla, MT tauntuje bossa, i cały cykl się powtarza.

Offline

 

#2 2010-02-10 22:01:05

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

Re: Zul'aman

AKIL'ZON
Skład raidu:
Tank -1
Healers – 3 -4
DPS – 5-6

Dodatkowe informacje, wyposażenie, sprzęt:
Mimo tego, że Zul’aman jest 10 osobową instancją boss wcale nie jest taki banalny, mile widziany jest sprzęt ok. T6 nie jest on konieczny lecz w znaczącym stopniu pomaga. Dla graczy słabiej ubranych preferowane są flaski i różnego rodzaju dopały zwłaszcza gdy mają chrapkę na czasówkę. Healerzy powinni się zaopatrzyć w mana potki. Po zabiciu bosa dostajemy 20 minutowy bonus do eventu ze skrzynkami.

Właściwości bossa:
HP – 1,300,000
Melee Strength – 1500~2000 w tanka ze sprzętem z BT, normalna szybkość ataku
Gust of Wind – rzuca na losowego gracza wyrzucając go w górę zabiera ok. 50% jego HP robi to średnio co jakieś 20-30 sekund
Static Disruption – strzela z lightingboltów w losowego gracza za 3500 i w każdego obok niego w odległości 12 yardów. Także dostaje się debuff, który zwiększa obrażenia od natury o 25% przez 20 sekund nakłada się do 10 razy. Używa tej umiejętności średnio co 10-20 sekund.
Call Lightning – 3800~4200 obrażenia od natury w tanka
Electrical Storm – Co minutę wyrzuca w górę losowego gracza na 15 yardów w powietrze i tworzy burzę wokół tej osoby. Co sekundę burza zadaję obrażenia dla każdego kto nie stoi pod graczem na którym jest burza.
Obrażenia w pierwszej sekundzie wynoszą 800, w następnej 1600, trzeciej 3200. Jeżeli nie wejdziesz w przeciągu 2-3 sekund pod gracza z burzą zginiesz! Akil'zon channeluje ten czar więc wszyscy bezwzględnie powinni być pod uniesionym w górę graczem, tank również. Osoba z burzą jest w stunie przez cały czar i nie może tego zdispellować nie działa Cloak of Shadows, Ice Block or Divine Shield.
Enrage - po 10 min Akil'zon się wścieka i bije o 500% mocniej 

http://www.bankfotek.pl/view/531523

Rozstawienie powinno wyglądać tak jak na obrazku, main tank powinien stać od wejścia na platformie i wszyscy pozostali powinni się rozproszyć wokół niej w odległości 12 yardów od siebie. Male DPS stoi z tyłu bossa. Nie stać za blisko main tanka aby nie otrzymywał obrażeń ze Static Disruption.
Na każdą fazę średnio będzie przypadać 2 może 3 Gusts of Wind, dlatego trzeba być przygotowanym i mieć pod ręką healthstone albo healing potka ponieważ kombinacja Gust of Wind + Static Discharge może być fatalna w skutkach.
Większość raidowych add-onów ma timer, który odmierza czas do Electrical Storm, dlatego gdy się będzie zbliżał (np. za 5 sekund) wszyscy powinni zbiegać w jedno miejsce, najlepszych rozwiązaniem jest miejsce tam gdzie stoi tank.
Gdy Akil'zon zaczyna channelować Electrical Storm heal powinien się skupić na osobie, która została wyrzucona w górę gdyż to ona będzie dostawać obrażenia – szybkie heale. Po zakończeniu burzy wszyscy z powrotem rozbiegają się na swoje miejsca tak ja na obrazku wyżej.
Klika sekund po zakończeniu Electrical Storm boss przywołuje 6-7 Soaring Eagles (8,400 HP), które będą atakować losowych graczy zadając obrażenia fizyczne 1700 -2000 hp
Są 3 możliwości postępowania z orłami:
- całkowicie je ignorujemy
- rage DPS je zabija kiedy tylko się zespawają
- są zabijane podczas fazy z Electrical Storm
Jeżeli healerzy w Twoim raidze nie wyrabiają z leczeniem powinniście je zabijać, natomiast dla osób dobrze ubranych MH/BT zalecane jest ignorowanie (co najwyżej lockowe doty mutlishoty od huntów).

Offline

 

#3 2010-02-10 22:08:15

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

Re: Zul'aman

Halazzi



Skład raidu:
Tank 2
Healers 2-4
DPS 4-6

Buffy, wyposażenie:
Dla osób dobrze ubranych to jest na poziomie T6 nie ma jakichś specjalnych wymagań no chyba że robią czasówkę wtedy mile widziane nawet flaski. Osoby ze słabszym sprzętem powinny się dopalić bo mimo tego, że jest to 10-sobowa instancja boss jest dosyć wymagający. Healerzy powinni mieć ze sobą mana potki szczególnie Ci ze słabszym manaregenem, spirytem.

Właściwości bossa:
HP – 600 000
Melee  – 3-4K obrażeń
Enrage  – po 10 minutach od rozpoczęcia walki
Saber Lash  - zadaje ok. 15 000 obrażeń fizycznych, które się rozkładają na cele z najwyższym agro w obrębie 2 yardów od bossa. (Używany tylko w fazie 1)
Flame Srock  – zadaje ok. 3 800 do 4 200 obrażeń od ognia jak również zostawia dota, który ticka za ponad 2 500 co 3 sekundy przez 12 skund – może być ściągany (umiejętność używana tylko w drugiej fazie)
Frenzy  – Halazzi może wpaść w szał w każdej fazie walki podnosi wtedy swoją szybkość ataku o 100%. Należy wtedy używać Tranquillising Shot aby wyciągać go z tego stanu. Jeżeli nie ma się Huntera należy być przygotowanym na wzmożone leczenie tanka podczas Frenzy.
Earth Srock  – obrażenia od 4,370 do 4,830 z natury w przypadkowego gracza przerywając rzucanie czaru i nie pozwala na używanie tej szkoły magii przez następne 4 sekundy. (używany w fazie drugiej)
Corrupted Lightning Totem  – Totem z którego wystrzeliwana jest błyskawica w losowego gracza za 5 000 oraz przeskakuje na pobliskich graczy. Totem ma mało punktów życia, należy go jak najszybciej wyeliminować. (używany w 2 fazie)

Walka:
Agro na Halzzalim nie jest kasowane w fazie rozdzielenia więc spokojnie można dpsować bez obawy że ściągniemy uwagę bossa na siebie.

Główny tank bierze na siebie szamana natomiast drugi tank zajmuje się formą rysia.

Ryś jest tankowany w znacznej odległości od głównego tanka ok. 15-20 yardów i nie ma on jakichś specjalnych ataków.

W tej fazie Halazzi przestaje używać Saber Lasha ale zaczyna korzystać z Flame Shock, Earth Shock i Corrupted Lighting Totems. Totem należy jak najszybciej unieszkodliwić po jego pojawieniu się oraz w miarę możliwości szybko wyleczać i dispelować ludzi z Flame Shocka. Sam Halzzai również zadaje normalne obrażenia z melee.

W czasie tej fazy używa swoich zdolności raczej losowo w odstępach ok. 10-20sekundowych.

Ta faza się kończy kiedy dla jednego z mobów życie spadnie do 10%.

Którą z form w tej walce będziesz DPSował jest wyłącznie Twoim wyborem. ( dla słabszych składów jeśli chodzi o dps raczej zalecane jest bicie rysia)

Po doprowadzeniu którejś z form do 10% ponownie boss wraca do swojej poprzedniej formy z kolejno 75%, 50% lub 25% i rozpoczyna się znowu faza 1.

Walka tak toczy się aż boss po 2 fazie będzie miał 25% wtedy rozpoczyna się trzecia faza.[size=12]

Faza 3
Walka w tej fazie różni się od pierwszej fazy tylko tym, że Halazzi dodatkowo używa Corrupted Lighting Totems. Dlatego osoby leczące raid muszą tutaj równie dużą uwagę zwracać na podleczanie raidu jak i na tanków.

Zadania klas:

Tanki – muszą stać na sobie w podczas pierwszej i trzeciej fazy tak aby pochłaniać na siebie obrażenia od Saber Lash. Na 2 fazie musza pamiętać aby obie formy były tankowane w oddzielnych miejscach oraz aby jak najszybciej drugi tank wrócił na miejsce do pierwszego.

DPS  – malee musi pamiętać aby stać z tyłu bossa a osoby które robią dps z odległości rozstawić się w odpowiednich odległościach. Na 2 fazie należy dpsować tylko jedną formę bossa oraz pamiętać o jak najszybszym unieszkodliwianiu totemu na 2 i 3 fazie. Do tego celu przydatne jest macro:

/target Corrupted Lightning Totem

Healers  – Powinni stać rozstawieni. Co prawda obrażenia zadawane nie są aż tak duże ale trzeba uważać na raid aby nie podleczać go od Corrupted Lightning Totem oraz jak najszybciej zdejmować debuff z Flame Srock.
Faza 1
Halazzi tankowany jest na środku pomieszczenia, melee DPS ustawia się z tyłu za bossem. Pozostały DPS oraz osoby leczące rozstawiają się tak aby nie dostawać obrażeń od innych podczas błyskawicy z totemu (Corrupted Lightning Totem) na drugiej fazie.

http://www.bankfotek.pl/view/531536

W tej części walki boss jest w formie człekokształtnego rysia. Jest on skierowany na wprost tanka, faza DPSu.

Specjalną zdolnością bossa w tej walce jest Saber Lash której używa całkowicie losowo. Dwóch tanków powinno przyjmować ten cios razem aby się obrażenia rozkładały.

Gdy Halazzi osiągnie 75%, 50% i 25% przechodzi do drugiej fazy walki.

Faza 2
Podczas drugiej fazy Halzzali rozdziela się na dwie formy: rysia i szamana, które startują ze 100% HP i mają odpowiednio: Halazzi - 400,000 HP, Lynx - 200,000.

http://www.bankfotek.pl/view/531540

Agro na Halzzalim nie jest kasowane w fazie rozdzielenia więc spokojnie można dpsować bez obawy że ściągniemy uwagę bossa na siebie.

Główny tank bierze na siebie szamana natomiast drugi tank zajmuje się formą rysia.

Ryś jest tankowany w znacznej odległości od głównego tanka ok. 15-20 yardów i nie ma on jakichś specjalnych ataków.

W tej fazie Halazzi przestaje używać Saber Lasha ale zaczyna korzystać z Flame Shock, Earth Shock i Corrupted Lighting Totems. Totem należy jak najszybciej unieszkodliwić po jego pojawieniu się oraz w miarę możliwości szybko wyleczać i dispelować ludzi z Flame Shocka. Sam Halzzai również zadaje normalne obrażenia z melee.

W czasie tej fazy używa swoich zdolności raczej losowo w odstępach ok. 10-20sekundowych.

Ta faza się kończy kiedy dla jednego z mobów życie spadnie do 10%.

Którą z form w tej walce będziesz DPSował jest wyłącznie Twoim wyborem. ( dla słabszych składów jeśli chodzi o dps raczej zalecane jest bicie rysia)

Po doprowadzeniu którejś z form do 10% ponownie boss wraca do swojej poprzedniej formy z kolejno 75%, 50% lub 25% i rozpoczyna się znowu faza 1.

Walka tak toczy się aż boss po 2 fazie będzie miał 25% wtedy rozpoczyna się trzecia faza.[size=12]

Faza 3
Walka w tej fazie różni się od pierwszej fazy tylko tym, że Halazzi dodatkowo używa Corrupted Lighting Totems. Dlatego osoby leczące raid muszą tutaj równie dużą uwagę zwracać na podleczanie raidu jak i na tanków.

Zadania klas:

Tanki – muszą stać na sobie w podczas pierwszej i trzeciej fazy tak aby pochłaniać na siebie obrażenia od Saber Lash. Na 2 fazie musza pamiętać aby obie formy były tankowane w oddzielnych miejscach oraz aby jak najszybciej drugi tank wrócił na miejsce do pierwszego.

DPS  – malee musi pamiętać aby stać z tyłu bossa a osoby które robią dps z odległości rozstawić się w odpowiednich odległościach. Na 2 fazie należy dpsować tylko jedną formę bossa oraz pamiętać o jak najszybszym unieszkodliwianiu totemu na 2 i 3 fazie. Do tego celu przydatne jest macro:

/target Corrupted Lightning Totem

Healers  – Powinni stać rozstawieni. Co prawda obrażenia zadawane nie są aż tak duże ale trzeba uważać na raid aby nie podleczać go od Corrupted Lightning Totem oraz jak najszybciej zdejmować debuff z Flame Srock.

Offline

 

#4 2010-02-11 08:04:34

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl