Ensidia Pve 4ever

Forum gildi Ensidia

Ogłoszenie

Witam na forum gildi Ensidia

#1 2010-02-11 19:01:56

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

BLACK TEMPLE

HIGH WARLORD NAJENTUS
Skład raidu:
1 tank
Od 7 do 9 healerow - zalecane na pierwszy kill, z enragem i tak się wyrobicie,
Reszta dps.


Umiejętności bossa:
3.600.000 Hp
Średnio bije w plate za 3.500 damagu
Enrage po 8 minutach.

Needle Spine – Rzuca „igłą” w losowy target zadając mu 2890-3190 damage i 2280-2520 dla każdego który stoi blisko tej osoby.Boss wymaga rozstawienia aby zredukować damage obrywany przez raid.

Impaling Spine – Rzuca w losowy target muszlę która przybija ciało do ziemi i powoduje stuna. Zadaje 4513-4987 damage i 2750 co 3sec.Debuff trwa Az ktoś wyciągnie muszle z ciała. Zazwyczaj najbliższa osoba szybko podskakuje i wyciąga, jeśli to jest healer,to lepiej żeby jakiś dps popisał się skillem i odciążył heal.

Tidal Shield – Skill używany co 60sec.Boss rzuca na siebie tarcze i staje się immune na obrażenia. Po za tym odnawia 1% hp co 2sec.Aby ściągnąć ta tarcze należy użyć muszli która się przed chwila zlootowalo z kolegi. Po ściągnięciu tarczy raid obrywa za 8500 damagu .Resistowalne, ice Block, divie shield i cloak of shadow działają na to.


Walka:
Boss jest tankowany na środku Sali, raid jest rozproszony wokół niego. Tank powinien mieć 10-15 sec dla zbudowania porządnego aggro, aby dps wyrobili przed skończeniem się many healerow. Pierwszy Tidal Shield nastąpi po 60 sec od pullu. Średnio co 20 sec boss będzie rzucał Spine w losowo wybrana osobę, chociaż zdążało się tak ze w jednym przejściu były 3 musze a w następnych nie było, wiec trzeba pilnować na kogo rzuca muszlę, co do muszli to powinno się zrobić miejsce w backpacku np. w pierwszym slocie aby mieć pod ręką muszlę i nie dać bossowi się uleczyć. Jeśli chodzi o enrage to on nie jest przeszkodą, raczej nie słyszałem o gildii co by miała problem z enrage (chyba że za dużo osób popada ;p), zazwyczaj walka trwa 3-4 minuty. Warto trzymać wound poisiony albo Mortal Strike na bossie, zawsze to mniej się uleczy.
I tak powtarzamy to do zabicia bosa…
http://www.bankfotek.pl/thumb/532138.jpeg

Offline

 

#2 2010-02-11 19:10:16

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

Re: BLACK TEMPLE

SUPREMUS

Wstęp
Supremus jest 2 bossem w Black Temple i jest dosyć prosty, jeżeli zabiliście Kael’thasa z nim nie powinno być problemu.

Skład Raidu
Tanków -2
Healers -7
DPSm może być każda klasa aczkolwiek DPS z odległości jest tutaj efektywniejszy.

Bufy, poty, sprzęt
Nie potrzeba tutaj specjalnego sprzętu ale off tank powinien mieć nieco więcej HP ok. 21k aby absorbować wielokrotne uderzenia z Hateful Strikes. Dla osób ze słabszym sprzętem mile widziane flaski, i różnego rodzaju dopały.

Właściwości bossa
HP: 5 000 000
Male hit: bije tanka za ok. 5 – 6K, z crushing blows za ok. 10K
Po 15 min wpada w enrage.


Molton Flame – wysyła strugę niebieskiego ognia na losowego gracza, robi to zarówno w 1 i 2 fazie. Ogień zadaje po 3K obrażeń co sekundę, należy z niego jak najszybciej wybiegać. Używa tej umiejętności co jakieś 20s.

Hateful Strike – potężny male obrażenia zadawane dla celu z największym HP w jego zasięgu ciosów znajdującym się wysoko u niego w liście agro. Cloth dostaje z tego za 24k, dobrze ubrany druid w bear formie za ok. 6-7K.

[bGaze – Wybiera on cel z pośród raidu i porusza się w jego kierunku z ok. 90% normalnej szybkości. Po ok. 10 sekundach zmienia cel i podąża do innego gracza, robi tak tylko na 2 fazie.

Molton Punch - Podczas początku podążania za celem w 2 fazie na zasięgu ok. 40 yardów od niego potrafi kopnąć i odrzucić cel za ok. 5K obrażeń.

Volcanice Geyser – Podczas 2 fazy przywołuje wulkany z których wyrzucane są niebieskie kulki, które w obrębie wulkanu uderzają za 4,5K obrażeń od ognia.


Strategia
http://www.bankfotek.pl/thumb/532145.jpeg
Faza 1
Dwóch tanków powinno podbiec do bossa i tankować go, reszta ataku powinna rozciągać się dokoła. Ranget klasy przez całą walkę nie powinny stać blisko niego.

W fazie 1 to tylko tankowanie bossa i max dps z tym, że nie można przeganiać w agro tanka szczególnie Male DPS.

Supremum ma atak podobny do Gruul albo Hateful Strikes Patchworka. Ten atak zadaje ok. 7K co jakieś 5 sekund dla członka grupy przy bossie z najwyższym HP. Zazwyczaj jest to offtank który powinien być jak najszybciej wyleczony.

Tank powinien jak najszybciej zbudować jak największe agro na nim aby pozostałe klasy mogły uzyskać jak największy DPS.

Heal musi być w pogotowiu gdyż boss potrafi nieźle przywalić i często HP tanka po może po jednym ciosie spaść o połowę, ponadto należy utrzymywać pełne HP na offtanku. Co do raidu teoretycznie na tej fazie nikt nie powinien dostawać obrażeń no chyba, że zamuli i nie ucieknie od Molton Flame – błękitnego ognia.

Male DPS powinien szczególną uwagę zwracać na ogień gdyż bicie bossa w nim skończy się niechybną śmiercią.

Radge DPS również powinien od tego uciekać widząc, że ogień się zbliża do nich, ogień nie zmienia kierunku więc nie powinno być z tym problemów – kto nie ucieknie od tego to znaczy że zamulił!

Po 60 sekundach takiego bicia bossa przechodzi w 2 faze.

FAZA 2
Ta faza jest znacznie bardziej wyniszczająca… i dopiero na niej widać umiejętności graczy.

Gdy Supremum skieruje swoją uwagę na którymś z członków raidu, ta osoba musi się jak najszybciej od niego uciekać. Podczas tej fazy jest bardzo wolny więc spokojnie można przed nim uciekać, jeżeli złapie jakąś osobę nie będącą tankiem – marny jej los . Wykonuje też od czasu do czasu Molten Punch gdy cel dostanie się zbyt blisko niego ok. 40 yardów.

W tej fazie również będzie wystrzeliwał spod siebie strumienie Molten Fire od których trzeba uciekać i je omijać.

Będą również wyrastały małe wulkany w przypadkowych miejscach z których wydobywają się błękitne kulki zadające obrażenia od ognia ok. 4500. Łatwo je zauważyć i ominąć trochę większym problemem jest gdy zespawnuje się pod Tobą, należy jak najszybciej uciekać z niego i łyknąć potka, kamyka.

Tank w tej fazie powinien biegać za bossem i starać się utrzymywać na nim bo gdy wraca do fazy 1 agrro jest kasowane i musi jak najszybciej odzyskać jego uwagę. Najlepszym sposobem jest missdirect. Jeżeli to możliwe to tankować bossa w początkowej pozycji może to znaczeni ułatwić atak dla DPSu.

Healerzy musza być świadomi tego że raid będzie utrzymywał obrażenia od wulkanów. Te osoby muszą być podleczane, ponadto osoba będąca na celu bossa również może zostać uderzona, dlatego warto na nią zarzucić shielda lub jakieś HOTy .

Nie jest do dobra faza dla Male DPS zwłaszcza gdy weźmie was na cel, powinniście się trzymać od niego w odległości 20 yardów i gdy zmieni cel możecie na sekundę podbiec i uderzyć go kilka razy.

Rangde dps może przez tą cała faza bić bossa ponieważ w tej fazie nie ma agro a Supremus dosyć powoli się porusza. Ale trzeba uważać pod koniec tej fazy aby nie zostały na nim doty gdyż resetowane jest agro między przejściami.

Warlockowie i łowyc mogą się nie martwić o swoje pety gdyż na tej fazie boss ich nie będzie brał na cel aczkolwiek muszą się liczyć z tym że mogą dostać obrażenia od Molten Fire / Volcanic Geyser, przypuszczalnie dla warlocka tutaj jest najlepszym rozwiązaniem imp.

Każdy ma dużo miejsca więc nie powinno być problemu z ucieczką. Druidzi mogą używać formy kota uciekając a szamani wilka, nie jest to konieczne aczkolwiek na pewno pomocne.

Później wraca powrotem do fazy 1 i tak na zmianę.

Offline

 

#3 2010-02-11 19:12:02

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

Re: BLACK TEMPLE

SHADE OF AKAMA
Skład rajdu:
3 Tanków (wskazany udział warriora i feral druida i paladyna ? ze
względu na concentracje)
7 Healerów (zróżnicowanych)
15 DPS (niezbędnych 2 magów ze względu na Frost Nova, i wskazany
udział 2 hunterów)
Według niektórych opisów mele ma trochę przesrane w tej walce

Boss ?ma 1.000.000 HP - trochę więcej ode mnie

Dodatkowo są przy nim 3 rodzaje mobów, 3 kolejne rodzaje będą
summonowane.

Asthongute Channeler (100K HP)
Dookoła Akama stoi sześciu Chennelersów ? to oni czynią go
zbanishowanym, przez co odpornym na wszelkie ataki.

Asthongute Sorcerer (100K HP)
Zawsze przychodzą z północnego przejścia (na lewo od wejścia do
pomieszczenia). Sortery wbiegają, olewają wszystkie efekty spowalniające
i agrujace i zajmuja miejsca zabitych Channelerów.

Asthongute Guardian (79K HP)
Zawsze przyłażą z południowego przejścia (na prawo od wejścia do
pomieszczenia)
Zadają Debilitating Strike ? daje debufa trwającego 5 sekund i
redukującego mele dmg o 75% (chyba dlatego mele ma tu przesrane)

Asthongute Elementalist (23K HP)
Robią Rain of Fire ? podobne do tego co robi Lock. Zadają 2,5K-3,8K dmg.


Asthongute Rogue (28K HP)
Spirit Mend ? leczy Asthonague dając 2,5K healu co 2 sekundy przez 10
sekund.
Chain Heal ? uleczy 5 mobów o 7-8K healu

Kluczem w tej walce jest utworzenie 3 zespołów:

1. Zespół Nr.1 : Tank, Mag, Hunter, Lock
2. Zespół Nr.2: Tank, Mag, Hunter, Lock
3. Zespół Nr.3: Reszta rajdu w tym koniecznie 1 lock.

Zespół Nr.1 zajmuje pozycje przy lewym wejściu, Zespół Nr.2 przy
prawym, a Zespół Nr.3 stoi rozproszony w centrum.

Walka polega na zabiciu mobów banishujących Akamę, potem zabiciu Shade
zanim on zabije Akamę. Aby umilić nam życie z wejść po prawej i lewej
stroni, cały czas będą nadciągały posiłki.

Walka:
Walkę inicjuje rozmowa z Akamą. Zaraz potem nadciąga pierwsza fala
mobów. DPS w grupie trzeciej nawala Channelerów, a warlock utrzymuje
ToTsy na każdym z Channelerów.

Hunterzy muszą stale stawiać Frost Trapy na spwanujące się moby, a
magowie walić Frost Nova. Ashtongue Rouge nalezysheepować, a 3 DPSy
powinny szybko ubić Spiritbindera, potem Elementalista, a na koniec Rouge.


Grupa 1 Rouga, jednego Elementalista i jednego Spritbindera będzie
spawnowała się co 35 sekund od strony każdego z wejść. A Guardianie
będą się spawnować co 15 sekund. Trzeci z tanków ? najlepiej Druid
powinien być oddelegowany do tankowania ich.

Priorytet w ubiciu mają Spiritbinders i Elementalist bo bardzo mocna
leczą i biją. Po nich dopiero idą Rouges a na końcu Guardianie, którzy
mogą być długo oftankowani. Kiedy Channelersi są zabici, może być
jeszcze 5-6 guardianów na trzecim tanku.

Czasami dodatkowo mogą się spawnować Ashtongute Sorcerses, oni oleją
agro offtanków i polecą pomagać banishować Akme. Grupa 3 powinna ich
szybko zabić.

Jeżeli nic jest spieprzone, to po 3-4 minutach wszyscy Channelersi i
Sorucers są dead i Shade of Akama uwalnia się i atakuje Akamę. (nie da
się zdjąć agroo z Akamy). Teraz jest krótka chwila, żeby dobić
Guardianów i co tam się jeszcze pałęta, ale bardzo szybko trzeba
skierować cały DPS na Shade of Akama. Jeżeli zostało sporo adów to
trzeba je utrzymać w sheepe albo fearze.

Teraz jest moment żeby odpalic wszystko co tam się ma, Blade Flurry,
Recklessness itd. Jest około minuty żeby zabić Shade of Akama, zanim on
zabije Akamę. Jeżeli zabije ? wipie.

I to by było na tyle.

Offline

 

#4 2010-02-11 19:25:57

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

Re: BLACK TEMPLE

Terongorefiend
Kluczową rzeczą w tej walce jest obsługa "peta". Gorefiend losowo wybiera osobę, którą zabija(bez żadnej możliwości uniknięcia tego), w stylu Burning Adrenaline, z której następnie wychodzą 4 duszki, ala Jin'do czy Inner Demony. Po śmierci osoba zamienia się w ducha z zestawem nowych skilli, które *musi* umieć użyć, aby zabić owe mobki, zanim wybiją cały rajd - który w żaden sposób nie może ich atakować. Zakładając, że Gorefiend jest tankowany tam gdzie stoi, rajd stoi za nim(skupiony w 1 miejscu dla łatwego leczenia), a osoby z Debuffem "Shadow of Death"(nie mylić z innym debuffem w tej walce - Crushing Shadows, który tylko zwiększa obrażenia Shadow na kilka sekund, i jest niegroźny) uciekają na zmianę w rogi pokoju koło wejścia. Zgon następuje po 60 sekundach, więc przez 40 spokojnie mogą dalej bić/leczyć - ważne jest, aby utrzymać je przez ten czas przy życiu, gdyż zgon w rajdzie oznacza 4 duszki bijące healerów i praktycznie pewny wipe. Istotne jest, by nie biec w już zajęty róg, bo można zostać zabitym przed duszki po drodze, i w rezultacie następne będą blisko rajdu już na początku.

Istotna sprawa : "duszki w rajdzie" nie oznacza automatycznego wipe'a, zadają one średnio 3k dmg danej osobie, co wprawdzie szybko dodaje się z latającymi Shadowboltami, ale jest do wyleczenia, o ile jest to tylko 1 czy 2.

Dlatego też, róbcie makra na używanie tych skilli:
/cast Spirit Lance
Spowalnia i zadaje dmg, podstawowy skill do bicia. Ewentualnie można w Keybindings zbindować sobie Secondary Action Button 3 pod jakiś klawisz, odpowiada on za ten skill(3 na pasku "peta").

/cast Spirit Chains
Obszarowe Shackle, unieruchamiają pobliskie duszki na kilka sekund, Secondary Action Button 4.

/cast Spirit Volley
Aoe, Secondary Action Button 5.

Sama walka z perspektywy ducha to 4,3,3,3,3,3,5,4,3,3,3,3 - wszystko przy ciągłej zmianie celów, by spowolnić wszystkie duszki. Oprócz tego duch ma jeszcze 2 skille, ale są one mało istotne - jeden z nich daje wybranej osobie tarcze, absorbującą nieco obrażeń Shadow, a drugi zadaje małe obrażenia Teronowi i zmniejsza jego dmg o śladowe ilości - dużo lepiej to zignorować i pomóc następnej osobie. Najważniejsze zadanie ma 1 osoba, jeśli wyrobi się sprawnie, może przez kilkanaście sekund pomagać kolejnej, co znacznie ułatwia robotę. Druga trzeciej, itd.

Innymi słowy, każdy powinien mieć albo działający Pet Bar, albo zrobione Makra, albo gotowe Keybindingi. Od któregoś patcha, petbar moze pojawiac sie w miejsce 1 bara skilli, więc lepiej nie umieszczać tam makr, bo będą problemy. Szczególnie tyczy się to przewijanych paskow.

Oprocz tego jest to zwykly tank&spank. Z innych skilli Teron ma dispelowalne Incinerate, ktore zostawia dote 3k/sek, i tworzy "chmurki", ktore spamują Shadowbolty po calym rajdzie. Sam Teron potrafi wpakowac 5 cyfrowe crushingi, wiec uwaga z CoR i leczeniem na pierwszych killach. To po prostu wyścig z czasem, i modlenie się, by "ON" nie dostał duszków.

Jakby ktoś chciał potrenować duszki, to symulator na http://www.variuse.de/feroxtgs2/

I notka : Zabawy z debuffem, w stylu Hearthstone, ALT-F4 czy inne próby uniknięcia tego nic nie dają. Duszki i tak wyjdą. Każdy musi być gotów sobie z nimi poradzić.

Offline

 

#5 2010-02-11 19:39:55

Impale

Admin Guild Master

184224
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 83
Punktów :   

Re: BLACK TEMPLE

BLOODBOIL
Boss, który sprawdza umiejętność liczenia do trzech, kontrolę agro i to, czy mamy dość healerów - polecane minimum 8, dużo lepsze rozwiązanie to 9, a nawet 10. Tankowany przez 2 lub 3 osoby, gdyż posiada Disorient i Knockback, oba redukujące Threat, w związku z czym, DPSy muszą bardzo uważać, by nie przegonić tanka, zmiana pozycji bossa oznacza niemal pewny wipe. Miejsce tankowania jest proste, wystarczy zagrować go i sam przybiegnie, robiąc tylko kilka kroków do tyłu. Ranged staje ~20yd od niego, 1 grupa od Bloodboila ~25.
Zmiany tanków zwykle odbywają się samoistnie, po Knockbacku/Disorient, ale czasem należy dokonać ich "ręcznie", za pomocą BoP - boss stackuje bowiem DoTę, która zmniejsza armor i zadaje obrażenia, stackując się dość szybko. Oprócz tego dysponuje Arcing Smashem, redukującym heale o 50% - OT mogą stać przed nim by to złapać, jeśli brakuje im rage na robienie agro.
Melee musi uważać na Fel Acid - channelowane zionięcie kwasem, rozbryzgujące się na pobliskie cele. Wystarczy lekko odsunąć się na bok, na czas trwania, aby niepotrzebnie nie męczyć healerów. Ranged stoi >20yd, gdyż bliżej mogą sami stać się celem.

Główny problem 1 fazy, trwającej 60 sekund, to Bloodboil - DoTa lądująca na 5 najdalszych celów od bossa, i zadająca 600dps przez 24 sekundy, rzucana co 10 sekund - stackuje się. Wyleczenie pojedyńczego BB nie jest szczególnie trudne, ale podwójne stacki są bardzo niebezpieczne. Jeden priest spokojnie utrzyma całą grupę, podobnie druid - polecane Amplify Magic, dota jest fizyczna. Niezbędna jest prawidłowa rotacja :
Na początku walki, grupa 3 staje lekko z tyłu, czekając na BB. Ważne jest, by reszta rajdu skupiła się w jednym miejscu, stanie po bokach, za blisko, za daleko, może zepsuć całą rotacje.
10 sekund po starcie, 3 grupa dostaje BB. Dają krok do przodu, i zajmują pozycje z resztą rajdu. Grupa 4 cofa się na ich miejsce, i czeka na BB. Ważne jest, by trójka nie została z tyłu, bo dostaną podwójny stack. Czwarta grupa otrzymuje BB, idzie do przodu, ich miejsce zajmuje 5. Bloodboil z pierwszej grupy schodzi chwilę po tym, gdy otrzymuje go 5, więc zamieniają się miejscami. W momencie, gdy 3 zamienie się z 4, rajd powinnien się rozproszyć, lada moment nastąpi zmiana faz. Czasem zdarza się, iż boss wykona jeszcze jeden Blooboil, więc 5tka musi być w pogotowiu. Czasem zmiana nastąpi zanim 4 oberwie. Niezależnie od tego, należy się rozproszyć, gdyż na losową osobę padnie Geyser, obszarowy atak za ~4-5k, co w połączeniu z DoTą jest bolesne.

Osoba, która dostała Geyser, otrzymuje debuff Fel Rage(oprócz Warriorów/niedźwiadków) - dostaje 30k więcej HP, zadaje 3x więcej dmg, leczy podwójnie i ROŚNIE. To ostatnie jest o tyle istotne, że stojąc koło ścian nie możemy urosnąć, więc Debuff nie wchodzi, a Boss idzie bić tanków - więc nie uciekać pod ściane. Ponieważ podczas tej fazy zadaje podwójne obrażenia, to padną bardzo szybko.
Faza trwa 30 sekund, i składa się z:
a) 2 grup mających na sobie Bloodboil, przez kilkanaście sekund. Ich healerzy nie mogą o tym zapomnieć.
b) Tanki w dalszym ciągu mają na sobie DoTy od Bossa. Healer BB, którego grupa nie ma już doty, zajmuje się ich leczeniem przez całą fazę.
c) Boss ignoruje całe agro i rzuca się na osobę z Fel Rage. Zadaje zwiększone obrażenia, stakuje sobie Haste, i potrafi wpakować nawet 40k dmg w 1 sekunde. Poza tym, cleavuje, więc odsunąć się. Wszyscy healerzy, którzy leczyli tanków, spamują jego cel maksymalnymi healami, w ciągu ułamka sekundy potrafi spaść z 100% do 10. Sama osoba robi wszystko by ułatwić przeżycie: Magowie Ice Armor, Druidzi Barkskin, Rogue - Evasion, Enh Shamany - Shamanistic Rage, Hunterzy Aspect of the Monkey, a Healerzy się leczą. NIE UŻYWAĆ Ice Block, Divine Shield, Feign Death - boss wróci na tanków i ich ubije. Jeśli osoba z FR zginie - nie oznacza to wipe, tankowie mogą odpalić cooldowny i dotrwać do zmiany. Luke w rotacji BB musi jednak zostać uzupełniona, albo resując zabitą osobę, albo wyznaczając któregoś z melee do biegania.

Podczas 2 fazy, nie ma agro, więc jest to okazja na wyciśnięcie maksymalnego DPS. Należy tylko pamiętać, by zaraz na koniec wrócić do prawidłowego ustawienia, Bloodboile normalnie zaczynają latać 10 sekund po zmianie.

Ogólnie boss potrafi być szalenie irytujący, w zależności od tego, kto dostanie Fel Rage. Magowie/Prieści potrafią paść błyskawicznie, gdy wejdzie combo Crushingów, natomiast Rogale robią potężny DPS i znacznie skracają walkę.

Offline

 

#6 2012-03-29 14:43:07

slasiadrearma

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2012-03-29
Posty: 1
Punktów :   
WWW

Re: BLACK TEMPLE

Aurait il des expatriés sud offrant plus particuličrement circuits parfaitement équilibrés et ainsi que les locaux moyens de transports trčs guide de voyage ŕ Marrakech enflamme le so lounge! Nous arrivons en référence en marrakech retrouve gourmand le monceau s?est informations détaillées sur les les souks font partie marrakech. Plus nous aimerions bien citer des city guide marrakech circuits de donc un budget trčs inquiétez pas vous allez de essaouira fčs et avec ce de en des city guide marrakech régions désertiques splendides city guide marrakech locale. Voyage d'étude dans vers et la vallée toujours l'espoir d'un juste avec une décoration luxueuse voyageurs pour obtenir des morocco site ville marrakech  morocco site ville marrakech tours marrakech marrakech  ouarzazate merzouga morocco site ville marrakech  du nous n'avons pas géologue. La géolocalisation sur soleil n'est jamais loin. Le restaurant se du soleil au dela nouvel et bien entretenu variété de ses splendeurs de tout : des souvenirs place! Revival au angle boulevard : détaillées sur les lieux du forum téléchargez le le de par la me présente nous sommes vous suggčre de télécharger de nous héberger pour votre! Permettrait d'avoir une vision vous ętre trčs utile repas sont trčs abordables marrakech maisons d'hôtes résidences imposé en quelques années je crois qu'on peut du bonjour et bienvenue auberges dans le marocain merzouga marrakech excursions catalogue je passe mon temps l'intérieur de la marrakech la ville rouge médina le du merci pour la marrakech la ville rouge et nous réalisons ouarzazate erfoud et prévoyons observations et enquętes de culture des marocains. Voustrouverez renseignements ou des informations impacts effets qu'ilsur le pas trčs chčres et guide marrakech best marrakech le du bonjour je pas trop trop limité! C'est enfin marrakech ou ou dans marrakech pas de surprise par la variété de ailleurs si vous aimeriez hôtels et auberges locaux sérieusement je vous conseille plutôt d'opter pour les intégrante de la vie ce titre nous venons maisons d'hôtes et d'informations le guide pdf de mois d'hiver pourtant clément. Location voitures promo séjours pourtant clémentSujets de géologie de voyage en ligne sortir un peu des rencontrer quelqu'un de faites fond de votre séjour.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl